Македонија бележи пад во Индексот во клиентелизам на медиумите, особено во делот на способноста на државата сеопфатно да ја разбере состојбата на медумите според декларативното постоење на податоци, што значи проблем во детектирањето и спречувањето ...
Потребно е да се најдат системски решенија за клиентелизмот на дел од медиумите со центрите на моќ во Mакедонија сметаат експертите на денешната презентација на индексот на клиентелизам во медиумите.
Клиентелизмот е повеќе правило отколку исклучок, политизацијата на медиумите води кон заробени медиуми, медиумската сцена и натаму во голем дел останува контролирана од различни центри на моќ.
Клиентелизмот е повеќе правило отколку исклучок, политизацијата на медиумите води кон заробени медиуми, медиумската сцена и натаму во голем дел останува контролирана од различни центри на моќ.
Асоцијацијата за истражување, комуникации и развој „Паблик“ денеска ќе ги презентираат резутатите од третото мерење на Индексот на клиетелизам во медиумите во Македонија во ЕУ ИНфо Центар со почеток во 11 часот.
Резултати од третото мерење на Индексот на клиентелизам во медиумите во Југоисточна Европа ќе бидат презентирани денеска во ЕУ Инфоцентар во Скопје, во организација на Асоцијацијата за истражување, комуникации и развој „Паблик“.
Македонија бележи пад во Индексот во клиентелизам на медиумите, особено во делот на способноста на државата сеопфатно да ја разбере состојбата на медумите според декларативното постоење на податоци, што значи проблем во детектирањето и спречувањето ...
Клиентелизмот е повеќе правило отколку исклучок, политизацијата на медиумите води кон заробени медиуми, медиумската сцена и натаму во голем дел останува контролирана од различни центри на моќ.
Резултати од третото мерење на Индексот на клиентелизам во медиумите во Југоисточна Европа ќе бидат презентирани денеска во ЕУ Инфоцентар во Скопје, во организација на Асоцијацијата за истражување, комуникации и развој „Паблик“.
Македонија бележи пад во Индексот во клиентелизам на медиумите, особено во делот на способноста на државата сеопфатно да ја разбере состојбата на медумите според декларативното постоење на податоци, што значи проблем во детектирањето и спречувањето ...
Македонија бележи пад во Индексот во клиентелизам на медиумите, особено во делот на способноста на државата сеопфатно да ја разбере состојбата на медумите според декларативното постоење на податоци, што значи проблем во детектирањето и спречувањето ...
Македонија бележи пад во Индексот во клиентелизам на медиумите, особено во делот на способноста на државата сеопфатно да ја разбере состојбата на медумите според декларативното постоење на податоци, што значи проблем во детектирањето и спречувањето ...
Македонија бележи пад во Индексот во клиентелизам на медиумите, особено во делот на способноста на државата сеопфатно да ја разбере состојбата на медумите според декларативното постоење на податоци, што значи проблем во детектирањето и спречувањето ...