Меѓу причините за ова, на презентацијата на Фондацијата „Чекор по чекор“ беа посочени и наставниците кои често знаат да кажат: За 20 илјади толку! Фондацијата за образовни и културни иницијативи „Чекор по чекор“ денеска ги презентираше резултатите ...
Во македонското основно образование, потребно е ревидирање на наставните програми на тој начин што тие би требало да водат грижа за обемноста на предвидениот материјал и да содржат аспекти на приспособување на содржините со различни образовни ...
Двојазичната табла на влезот од основното музичко училиште Панче Пешев во Куманово е подготвена, но директорката Светлана Трајковска, вели дека освен клинец за прикачување на таблата, потребно и е и официјално решение од министерството за ...
Учениците во Македонија иако ги знаат буквите од мајчиниот јазик, не знаат да читаат течно, а уште помалку да го разберат она што го читаат. Во делот на математиката пак, тешко им одат одземањето и соборањето што се основни математички операции.
Децата од второ и од трето одделение се вешти при препознавање букви и читањето поврзани зборови, но имаат проблем доволно течно да ги прочитаат текстовите за да можат да одговорат точно на прашањата за разбирање- ова го покажува истражувањето на ...
loading... Децата од второ и трето одделение во Македонија се вешти при препознавањето на букви и читањето на поврзани зборови, меѓутоа имаат проблем доволно течно да ги прочитаат текстовите за да можат да одговорат точно на прашањата за разбирање, ...
Фондацијата за образовни и културни иницијативи „Чекор по чекор“ денеска ги презентираше резултатите од националната студија за процена на почетната состојба со јазичната и математичката писменост кај учениците од почетните одделенија од основните ...
Децата од второ и трето одделение во Македонија се вешти при препознавањето на букви и читањето на поврзани зборови, меѓутоа имаат проблем доволно течно да ги прочитаат текстовите за да можат да одговорат точно на прашањата за разбирање, покажува ...
Децата од второ и трето одделение во Македонија се вешти при препознавањето на букви и читањето на поврзани зборови, меѓутоа имаат проблем доволно течно да ги прочитаат текстовите за да можат да одговорат точно на прашањата за разбирање, покажува ...
Ученици од нижите одделенија тешко читаат, децата на ниту еден наставен јазик не го постигнале меѓународниот стандард да може да одговорат на 80 проценти од поставените прашања, а имаат проблеми и со математиката, особено со одземањето, покажало ...
Знаат да читаат, но не разбираат. Македонските деца се потешко се снаоѓаат со буквите. Ова го покажува истражувањето на УСАИД. Според резултатите главен проблем се мобилните телефони. Занимацијата на децата со мобилни телефони или таблети добива ...