Компанијата зад легендарниот италијански црвен аперитив со горко-сладок вкус, Кампари, ја лансираше својата кампања “The Red Diaries” (Црвените дневници) во која се оживуваат на филмското платно приказните за 12 коктели раскажани од бармени ширум ...
Компанијата зад легендарниот италијански црвен аперитив со горко-сладок вкус, Кампари, ја лансираше својата кампања „The Red Diaries” (Црвените дневници) во која се оживуваат на филмското платно приказните за 12 коктели раскажани од бармени ширум ...
Компанијата зад легендарниот италијански црвен аперитив со горко-сладок вкус, Кампари, ја лансираше својата кампања „The Red Diaries“ (Црвените дневници) во која се оживуваат на филмското платно приказните за 12 коктели раскажани од бармени ширум ...
Компанијата зад легендарниот италијански црвен аперитив со горко-сладок вкус, Кампари, ја лансираше својата кампања “The Red Diaries” (Црвените дневници) во која се оживуваат на филмското платно приказните за 12 коктели раскажани од бармени ширум ...