TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Многу работа за германските и европските антимонополски регулатори

Авто Плус - 26.07.2017

Најголемите германски автопроизводители се на нишан на федералното обвинителство и антимонополските регулатори на Германија, како и на оние од Унијата, поради сомневање за евентуално картелско здружување.

И американските судови се острат против германскиот картел

Automedia - 26.07.2017

Обвинувањата за картелско здружување на германските производители не се предмет само на европските судови. Во САД исто така започнуваат истраги. За тамошните судови е познато дека не одредуваат благи казни.

Сложни Германци дизел не ги бие

Оff.net - 25.07.2017

Фолксваген, Ауди, Порше, БМВ и Мерцедес во 1990-те формираат таен картел за соработка на тема заобиколување на прописите околу загадувањето од дизел, објавува Шпигел. Според сторијата на Шпигел, претставниците на овие компании тајно се среќаваат во ...

“Германските производители – најголемиот картел во историјата”

Точка - 25.07.2017

Откритијата на угледниот германскиот весник Spiegel претставуваат уште еден голем удар за германската автомобилска индустрија, бидејќи се тврди дека тамошните производители се здружени во „еден од најголемите картели во историјата на земјата“.

Картел на измамници во германската автоиндустрија

Deutsche Welle - 24.07.2017

Дизелгејт во Фолксваген? Па, тоа е детска играчка во псоредба со она што во моментов ја потресува германската автомобилска бранша. Обвинувањата за картел се катастрофа за некогаш угледната бранша, оценува Хенрик Беме.

„Таен картел уште од 90-тите“: Германската автомобилска индустрија на удар на медиумите

МКД - 24.07.2017

Германскиот весник Шпигл тврди дека водечките германски произведувачи на автомобили со години тајно се состануваат и ги кршат правилата за конкуренција, а дека на тој начин наводно била договорена и измамата со издувните гасови, позната како ...

Картел на измамници во германската автоиндустрија

Локално - 24.07.2017

Дизелгејт во Фолксваген? Па, тоа е детска играчка во споредба со она што во моментов ја потресува германската автомобилска бранша. Обвинувањата за картел се катастрофа за некогаш угледната бранша, оценува Хенрик Беме.