Компанијата Facebook почна да ја тестира новата опција за заштита на профилните фотографии за да ја спречи злоупотребата на лични информации на корисниците. Зачленувањето на социјалните мрежи не мора да значи откажување од вашата приватност.
Најголемата друштвена мрежа сака да ги заштити своите корисници од злоупотреби. Компанијата во Индија тестира функционалност која ќе им оневозможи на останатите корисници да преземат, споделат или препратат профилна фотографија на друг корисник.
Во обид да ги спречат корисниците да ги злоупотребуваат профилните фотографии, социјалната мрежа поставува заштитни мерки. Покрај тоа што се справуваат со групите ки предизвикуваат екстремистички содржини, Фејсбук исто така презема чекори за заштита ...
Facebook се уште има проблеми со лажните профили на својата социјална мрежа, затоа Марк Цукерберг и екипата креирале решение најпрво за Индија. Причината за тоа е што во Индија има многу почеста злоупотреба на профилната фотографија.
Според информациите добиени од истражување кое го има направено Facebook во Индија во соработка со локални организации за безбедност, тие имаат дојдено до заклучок дека не сите корисници се чувствуваат сигурно да стават слика од себе како профилна ...
Анкета на корисници направена изминатата недела покажува дека има голем број на начини на кои корисниците би можеле да заработат пари или да промовираат кауза, како на пример „тегла за бакшиш“, брендирана содржина и земање процент од рекламите кои ...
Ризикот кој Facebook го презеде за копирање на функциите на Snapchat во својата апликација Instagram молневите се исплатија бидејќи сега само делот Stories активно го користат 250 илјади профили во текот на еден ден, што покажува дека е огромен хит, ...
Функционалноста „Instagram Stories“ веќе има 250 милиони дневно активни корисници, на тој начин ја надминува сериозно конкурентната функција на „Snapchat“, пренесува „CNBC“, повикувајќи се на потпретседателот и маркетинг директор на сопственикот на ...
Анкета на корисници направена изминатата недела покажува дека има голем број на начини на кои корисниците би можеле да заработат пари или да промовираат кауза, како на пример „тегла за бакшиш“, брендирана содржина и земање процент од рекламите кои ...