- Според рангирањето на Brand Finance Global 500 Дојче Телеком е највреден европски телекомуникациски бренд Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари.Според рангирањето на Brand ...
Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.
Дојче Телеком е исто така вториот највреден германски бренд во светот, после BMW. По нив следуваат Mercedes-Benz, VW и Siemens. Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари.
Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.
Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.
Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10 отсто во споредба со минатогодишната вредност.
Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.
Со овој позитивен резултат компанијата повторно е највреден телекомуникациски бренд во Европа, пред „Водофон“ и „Оринџ“. Од неговото повторно воведување во 2008, вредноста на брендот постојано расте и се зголеми за импресивни 309 проценти Гигантот ...
Според рангирањето на Brand Finance Global 500 Дојче Телеком е највреден европски телекомуникациски бренд Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари.
Според рангирањето на Brand Finance Global 500 Дојче Телеком е највреден европски телекомуникациски бренд Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари.
Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.
Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.
Дојче Телеком ја достигнува највисока вредност на брендот во својата историја. Има рекорден раст во споредба со претходната година Дојче Телеком повторно е убедливо највреден европски телекомуникациски бренд.
Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.