TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја

Фактор - 24.02.2017

- Според рангирањето на Brand Finance Global 500 Дојче Телеком е највреден европски телекомуникациски бренд Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари.Според рангирањето на Brand ...

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја

еМагазин - 24.02.2017

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја

+инфо - 24.02.2017

Дојче Телеком е исто така вториот највреден германски бренд во светот, после BMW. По нив следуваат Mercedes-Benz, VW и Siemens. Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари.

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја

Денар - 24.02.2017

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја

Идивиди - 24.02.2017

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.

Дојче телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја

МКД - 24.02.2017

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10 отсто во споредба со минатогодишната вредност.

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја

Press24 - 24.02.2017

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.

ВРЕДИ НАД 36 МИЛИЈАРДИ ДОЛАРИ: „Дојче телеком“ достигна највисока вредност на брендот во своето постоење

Телеграф - 24.02.2017

Со овој позитивен резултат компанијата повторно е највреден телекомуникациски бренд во Европа, пред „Водофон“ и „Оринџ“. Од неговото повторно воведување во 2008, вредноста на брендот постојано расте и се зголеми за импресивни 309 проценти Гигантот ...

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја

Бизнис Вести - 24.02.2017

 Според рангирањето на Brand Finance Global 500 Дојче Телеком е највреден европски телекомуникациски бренд Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари.

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја

Lider - 24.02.2017

Според рангирањето на Brand Finance Global 500 Дојче Телеком е највреден европски телекомуникациски бренд Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари.

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја

Макфакс - 24.02.2017

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја

Нетпрес - 24.02.2017

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.

Дојче Телеком е највредниот европски телекомуникациски бренд

Факултети - 27.01.2021

Дојче Телеком ја достигнува највисока вредност на брендот во својата историја. Има рекорден раст во споредба со претходната година Дојче Телеком повторно е убедливо највреден европски телекомуникациски бренд.

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја

Пулс24 - 25.02.2017

Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 36,4 милијарди американски долари. Според рангирањето на Brand Finance Global 500, ова претставува зголемување од 10% во споредба со минатогодишната вредност.