TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Термини и за поплаки и предлози од пациенти

Дневник - 18.12.2014

Од почетокот на декември директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки што сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата.

Приемни денови за пацинети по болници и клиники

Утрински - 18.12.2014

Од почетокот на месецов одредени болници и клиники воведоа по два приемни примени денови за пациентите во времетарење од три часа кога тие може упатаат критика и пофалби. Термини за прием ке има кај директорот на здравствената установа како и ...

Пациентите на средба со директорите на клиниките

Алсат-М - 18.12.2014

Поплаките, жалбите, револтот, сугестиите но и пофалбите, пациентите во поликлиниките и болниците ќе можат да ги споделат со директорите на овие Јавни здравствени установи. Министерството за здравство најави дека од овој месец, па натаму во ...

Посебни термини за пациентите со поплаки и предлози

Press24 - 18.12.2014

Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...

Медицинарите на нов тест за односот кон пациентите

МРТ - 18.12.2014

Не теба да ги оставаат да чекаат долго и треба учтиво да се однесуваат кон нив. Оние кои имаат мака ќе можат да се пожалат кај директорите на здравствените установи. За тоа ќе има приемен ден...

Директорите поблизу до пациентите, се воведуваат приемни денови

Нетпрес - 18.12.2014

Сите директори на Јавни здравствени установи на секундарно и терциерно ниво од почетокот на месецов се задолжени да определат приемен ден за пациентите, на кој ќе можат непосредно да комуницираат со нив и со медицинските сестри и да упатат секаква ...

Директорите на ЈЗУ три часа во неделата ќе примаат незадоволни пациенти

Макфакс - 18.12.2014

Директорите и главните сестри во сите здравствени установи во Македонија три часа во неделата ќе примаат незадоволни пациенти, односно ќе примаат поплаки, предлози и сугестии за организацијата и функционирањето на здравствената установа.

ЈЗУ со термини за прием на пациенти кои сакаат да упатат поплаки и предлози

Денешен - 18.12.2014

Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...

Докторите поблизу до пациентите, се воведуваат приемни денови

Точка - 18.12.2014

Сите директори на Јавни здравствени установи на секундарно и терциерно ниво од почетокот на месецов се задолжени да определат приемен ден за пациентите, на кој ќе можат непосредно да комуницираат со нив и со медицинските сестри и да упатат секаква ...

Воведени термини за прием на пациенти за поплаки и предлози

Вест - 18.12.2014

Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...

Главните сестри ќе примаат и поплаки од сите пациенти

+инфо - 18.12.2014

Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво ќе имаат термини за прием на пациенти кои сакаат да се пожалат од лекарите и другиот здравствен персонал, или пак ќе можат да кажат по некој ...

ЈЗУ со термини за прием на пациенти кои сакаат да упатат поплаки и предлози

Сител - 18.12.2014

Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...

ЈЗУ со термини за прием на пациенти кои сакаат да упатат поплаки и предлози

Lider - 18.12.2014

Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...

ЈЗУ со термини за прием на пациенти кои сакаат да упатат поплаки и предлози

Република - 18.12.2014

Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...

ПРИЕМНИ ДЕНОВИ ВО БОЛНИЦИТЕ: Директорите ќе ги слушаат пациентите

Телеграф - 18.12.2014

Определени се по два термина: по три часа неделно предлози или поплаки ќе слуша директорот на установата, а другите три часа оваа обврска ќе ја има главната сестра Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно ...

Директорите ќе ги слушаат поплаките на пациентите

Вечер Прес - 18.12.2014

Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти, странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...

Пациентите ќе добијат ден за поплаки пред директорот и главната сестра

Кумановски м. - 18.12.2014

Сите директори на Јавните Здравствени Установи како и главните сестри, ќе имаат по еден ден во неделата наменет за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, предлог, сугестија или пофалба за работењето на установата.

Отсега преку термин може да упатите поплака и предлози за работата на ЈЗУ директно кај Директорот

Фактор - 18.12.2014

Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...