Од почетокот на декември директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки што сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата.
Од почетокот на месецов одредени болници и клиники воведоа по два приемни примени денови за пациентите во времетарење од три часа кога тие може упатаат критика и пофалби. Термини за прием ке има кај директорот на здравствената установа како и ...
Поплаките, жалбите, револтот, сугестиите но и пофалбите, пациентите во поликлиниките и болниците ќе можат да ги споделат со директорите на овие Јавни здравствени установи. Министерството за здравство најави дека од овој месец, па натаму во ...
Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...
Не теба да ги оставаат да чекаат долго и треба учтиво да се однесуваат кон нив. Оние кои имаат мака ќе можат да се пожалат кај директорите на здравствените установи. За тоа ќе има приемен ден...
Сите директори на Јавни здравствени установи на секундарно и терциерно ниво од почетокот на месецов се задолжени да определат приемен ден за пациентите, на кој ќе можат непосредно да комуницираат со нив и со медицинските сестри и да упатат секаква ...
Директорите и главните сестри во сите здравствени установи во Македонија три часа во неделата ќе примаат незадоволни пациенти, односно ќе примаат поплаки, предлози и сугестии за организацијата и функционирањето на здравствената установа.
Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...
Сите директори на Јавни здравствени установи на секундарно и терциерно ниво од почетокот на месецов се задолжени да определат приемен ден за пациентите, на кој ќе можат непосредно да комуницираат со нив и со медицинските сестри и да упатат секаква ...
Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...
Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво ќе имаат термини за прием на пациенти кои сакаат да се пожалат од лекарите и другиот здравствен персонал, или пак ќе можат да кажат по некој ...
Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...
Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...
Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...
Определени се по два термина: по три часа неделно предлози или поплаки ќе слуша директорот на установата, а другите три часа оваа обврска ќе ја има главната сестра Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно ...
Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти, странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...
Сите директори на Јавните Здравствени Установи како и главните сестри, ќе имаат по еден ден во неделата наменет за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, предлог, сугестија или пофалба за работењето на установата.
Од почетокот на месецов директорите на сите јавни здравствени установи од секундарно и терциерно ниво воведоа термини за прием на пациенти/странки кои сакаат да упатат поплака, сугестија или пофалба за работењето на установата, а тоа може да го ...