Организацијата на потрошувачи на давателите на комунални услуги им предлага да усвојат кодекс за фер однос кон корисниците и да воспостават систем за решавање на приговорите и поплаките Граѓаните не знаат каде да се пожалат, откако за одредена ...
Македонците земаат високи кредити за исплата на застарени сметки. Не се информирани дека постои законска можност да се заштитат од ваквите трошоци, алармираат од Организацијата на потрошувачите.
Граѓаните најчесто не знаат и не се доволно упатени што да прават со одговорот од своите поплаки и жалби. Сето тоа создава една потреба да се зголеми едукацијата на граѓаните во оваа област, да се подобрат услугите, бидејќи граѓаните не се целосно ...
Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија,…, но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...
Организацијата на потрошувачите на Македонија (ОПМ) денеска ќе претстави студија насловена „Заштита на правата и интересите на корисниците на основните комунални услуги - Насоки за унапредување на нивната положба во Република Македонија“.
Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...
Организацијата на потрошувачите на Македонија (ОПМ) денеска ќе претстави студија насловена „Заштита на правата и интересите на корисниците на основните комунални услуги - Насоки за унапредување на нивната положба во Република Македонија“.
Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија,…, но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...
Организацијата на потрошувачите на Македонија (ОПМ) денеска ќе претстави студија насловена „Заштита на правата и интересите на корисниците на основните комунални услуги – Насоки за унапредување на нивната положба во Република Македонија“.
Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија,..., но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...
Организацијата на потрошувачите на Македонија (ОПМ) денеска ќе претстави студија насловена „Заштита на правата и интересите на корисниците на основните комунални услуги - Насоки за унапредување на нивната положба во Република Македонија".
На комуналните (јавните) услуги отпаѓа речиси третина од домашниот буџет или околу 10.000 денари од потрошувачката кошничка која, според статистиката, во февруари 2016 година изнесувала околу 32.000 денари Граѓаните не се или се делумно задоволни од ...
Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија,..., но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...
Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија,..., но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...
Граѓаните од Скопје или не се, или се делумно задоволни од паркинг услугите, од водоснабдувањето, отстранувањето на отпадот, уличното осветлување, топлинската енергија... Голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување ...
Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија,…, но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...