TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

ОПМ: Дел од граѓаните не знаат кои услуги спаѓаат во комунални, а останатите ен се задоволни од истите

Алфа - 28.07.2016

Организацијата на потрошувачи на давателите на комунални услуги им предлага да усвојат кодекс за фер однос кон корисниците и да воспостават систем за решавање на приговорите и поплаките Граѓаните не знаат каде да се пожалат, откако за одредена ...

Граѓаните незадоволни од комуналните услуги

Телма - 28.07.2016

Македонците земаат високи кредити за исплата на застарени сметки. Не се информирани дека постои законска можност да се заштитат од ваквите трошоци, алармираат од Организацијата на потрошувачите.

Комуналните услуги месечно чинат над 10.000 денари, ама граѓаните не се целосно задоволни од нив

Вечер Прес - 28.07.2016

Граѓаните најчесто не знаат и не се доволно упатени што да прават со одговорот од своите поплаки и жалби. Сето тоа создава една потреба да се зголеми едукацијата на граѓаните во оваа област, да се подобрат услугите, бидејќи граѓаните не се целосно ...

ОПМ: Голем дел од потрошувачите не си ги знаат правата за одредени услуги

Репортер - 28.07.2016

Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија,…, но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...

Заштита на правата на корисниците на основните комунални услуги

Press24 - 28.07.2016

Организацијата на потрошувачите на Македонија (ОПМ) денеска ќе претстави студија насловена „Заштита на правата и интересите на корисниците на основните комунални услуги - Насоки за унапредување на нивната положба во Република Македонија“.

ОПМ: Голем дел од потрошувачите не си ги знаат правата за одредени услуги

24 Вести - 28.07.2016

Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...

Презентација на студија за заштита на правата на корисниците на основните комунални услуги

Сител - 28.07.2016

Организацијата на потрошувачите на Македонија (ОПМ) денеска ќе претстави студија насловена „Заштита на правата и интересите на корисниците на основните комунални услуги - Насоки за унапредување на нивната положба во Република Македонија“.

ОПМ: Голем дел од потрошувачите не си ги знаат правата за одредени услуги

Lider - 28.07.2016

Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија,…, но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...

Презентација на студија за заштита на правата на корисниците на основните комунални услуги

Lider - 28.07.2016

Организацијата на потрошувачите на Македонија (ОПМ) денеска ќе претстави студија насловена „Заштита на правата и интересите на корисниците на основните комунални услуги – Насоки за унапредување на нивната положба во Република Македонија“.

ОПМ: Голем дел од потрошувачите не си ги знаат правата за одредени услуги

Канал5 - 28.07.2016

Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија,..., но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...

Презентација на студија за заштита на правата на корисниците на основните комунални услуги

Вечер Прес - 28.07.2016

Организацијата на потрошувачите на Македонија (ОПМ) денеска ќе претстави студија насловена „Заштита на правата и интересите на корисниците на основните комунални услуги - Насоки за унапредување на нивната положба во Република Македонија".

ОПМ: Граѓаните не знаат каде да се жалат за комуналните услуги

Телеграф - 28.07.2016

На комуналните (јавните) услуги отпаѓа речиси третина од домашниот буџет или околу 10.000 денари од потрошувачката кошничка која, според статистиката, во февруари 2016 година изнесувала околу 32.000 денари Граѓаните не се или се делумно задоволни од ...

ОПМ: Голем дел од потрошувачите не си ги знаат правата

Вест - 28.07.2016

Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија,..., но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...

ОПМ: Голем дел од потрошувачите не си ги знаат правата за одредени услуги

Сител - 28.07.2016

Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија,..., но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...

ОПМ - Потрошувачите не си ги знаат своите права

Утрински - 28.07.2016

Граѓаните од Скопје или не се, или се делумно задоволни од паркинг услугите, од водоснабдувањето, отстранувањето на отпадот, уличното осветлување, топлинската енергија... Голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување ...

ОПМ: Голем дел од граѓаните не си ги знаат своите права при добивање услуги

Бизнис Инфо - 28.07.2016

Граѓаните не се или се делумно задоволни од паркинг услугите, водоснабдувањето, одведувањето отпад, уличното осветлување, топлинската енергија,…, но голем дел од нив не си ги знаат правата, а и не добиваат соодветно објаснување од давателите на ...