Брзата експанзија на паметни телефони низ светот, која го трансформираше и начинот на кој огласувачите комуницираат со потрошувачите, полека забавува, бидејќи пенетрацијата во најразвиените пазари веќе достигна 80% -90%.
Во 2018 година, 66% од луѓето во 52 земји* ќе поседуваат паметен телефон, споредено со 63% во 2017 година и 58% во 2016 година, според Предвидувањата за мобилното рекламирање Mobile Advertising Forecasts 2017 објавено денес од медиумската агенција ...
Брзата експанзија на паметни телефони низ светот, која го трансформираше и начинот на кој огласувачите комуницираат со потрошувачите, полека забавува, бидејќи пенетрацијата во најразвиените пазари веќе достигна 80% - 90%.
Во 2018 година, 66% од луѓето во 52 земји* ќе поседуваат паметен телефон, споредено со 63% во 2017 година и 58% во 2016 година, според Предвидувањата за мобилното рекламирање Mobile Advertising Forecasts 2017 објавено денес од медиумската агенција ...
Во 2018 година, 66% од луѓето во 52 земји* ќе поседуваат паметен телефон, споредено со 63% во 2017 година и 58% во 2016 година, според предвидувањата за мобилното рекламирање Mobile Advertising Forecasts 2017 објавено денес од медиумската агенција ...