Ако ги занемариме дел од аспектите на расправите за екстерното тестирање, кои се движат во насока „за и против“, останува суштината на проблемот на високото образование, а тоа е квалитетот.
Десетгодишната примена на ,,Болоњскиот систем,, во Високото образование, ги исфрли на површина своите мани и недостатоци, што од сопствена природа што од недоследно или од неможност за доследна применливост во националните образовни системи.
Македонија е потписничка на Болоњската декларација. Од неа целосно не можеме да се откажеме, но таа остава простор за модификација. Најверојатно, измените ќе се состојат во тоа да се воведе и устен испит покрај писмениот што сега постои и да се ...
Напуштање на Болоњскиот процес, значи напуштање на интересот, желбата да се вклучи во Европската унија, смета професор Илија Ацевски. Болоњскиот систем во македонското образование никогаш не профунцкионира онака како што треба, посочуваат ...